Marino Keulen roept op om faire campagne te voeren

04/05/2009 - In de nacht van zaterdag 2 op zondag 3 mei werden heel wat verkiezingsborden van Marino Keulen volledig overplakt met affiches van het Vlaams Belang, met de slogan ‘dit is ons land'. De overplakkingen deden zich vooral voor in de regio van Hechtel-Eksel, Peer en omliggende gemeenten.

Militanten van Open Vld stelden vast dat enkel de affiches van Marino Keulen werden overplakt. "Ik vermoed dat Vlaams Belang met deze actie mijn inburgeringsbeleid viseert", aldus Marino Keulen. "Ik betreur dat Vlaams Belang zich de verkiezingsborden van een andere partij toe-eigent, die geplaatst werden op privégronden, in plaats van op basis van argumenten het debat aan te gaan. Iedereen weet dat een verkiezingscampagne spannend en fel wordt gevoerd, maar ik roep het Vlaams Belang wel op dat op een faire manier te doen. Het Vlaams Belang is altijd de eerste om onfaire en onwettelijke praktijken van anderen aan de kaak te stellen, maar als het erom gaat zelf de regels toe te passen, laat de partij het wel vaker afweten."

Meest Recente Posts

In de kijker

Contact

Hoe kan ik u helpen?

Heeft u vragen, opmerkingen of suggesties? Contacteer mij gerust.