Kandidaat van de dag: Anita Persoons - Bullens --- 11de plaats Vlaamse Lijst --- Halen #VK14

Anita Persoons - Bullens 11de plaats Vlaams Parlement Halen

Als voorzitter van de Limburgse Liberale Vrouwen weet ik wat sterke vrouwen kunnen verwezenlijken. Het glazen plafond compleet aan diggelen en gelijk loon voor gelijk werk, daar ga ik voor.

Als gewezen schepen van Financiƫn heb ik mij altijd bekommerd over de inkomsten en de uitgaven van onze gemeente. Laten we niet kiezen voor de gemakkelijkste weg door een belastingverhoging door te voeren, maar kiezen voor structurele oplossingen!

Het is niet altijd gemakkelijk om werk en gezin te combineren. Daarom moeten we kinderopvang promoten en ondersteunen, zodat werkende ouders de beste zorg voor hun kinderen kunnen garanderen.

Meest Recente Posts

In de kijker

Contact

Hoe kan ik u helpen?

Heeft u vragen, opmerkingen of suggesties? Contacteer mij gerust.