Kandidaat van de dag: Eric Awouters --- 13de plaats Vlaamse Lijst --- Borgloon #vk14

Eric Awouters 13de plaats Vlaams Parlement Borgloon

We moeten mensen warm maken om steeds bij te leren. Als we onszelf heruitvinden en bijscholen, blijft werken aantrekkelijk tot aan het pensioen en zelfs daarna. En bij meer actieve mensen is iedereen gebaat.

Als zelfstandige weet ik heel goed dat de lasten veel te hoog liggen. Dit geldt niet enkel voor zelfstandigen: ik merk steeds weer hoe dit ook bij mijn werknemers leeft. Laten we voor lagere belastingen gaan, om zo de werkgever en werknemer meer speelruimte te geven.


Plattelandsgemeenten hebben het moeilijker dan we doorgaans denken en kunnen meer steun gebruiken. Vlaanderen doet hier te weinig voor. Deze gemeenten moeten zo goed mogelijk bewaard worden, maar daar zijn middelen voor nodig.

Meest Recente Posts

In de kijker

Contact

Hoe kan ik u helpen?

Heeft u vragen, opmerkingen of suggesties? Contacteer mij gerust.